Anleggsarbeid på Torstu

Arbeidet medfører at turstien langs vollen blir borte en stund.
Vi har nå startet opp med anleggsarbeid på Torstu. Arbeidet starter i området ved snuplassen lengst vest i Brustugata. Her skal det etableres en ny pumpestasjon.
Det vil bli satt opp sperringer i området, da arbeidet innebærer dype grøfter og anleggstrafikk.
Vi ber alle om å vise hensyn og respektere sperringene ved alle anleggsområdene, slik at vi unngår ulykker og entreprenørene får utført arbeidet på en trygg og effektiv måte.
Takk for forståelsen.
Sist oppdatert
