Anleggsarbeid på Torstu

Arbeidet medfører at turstien langs vollen blir borte en stund.

Vi har nå startet opp med anleggsarbeid på Torstu. Arbeidet starter i området ved snuplassen lengst vest i Brustugata. Her skal det etableres en ny pumpestasjon.

Det vil bli satt opp sperringer i området, da arbeidet innebærer dype grøfter og anleggstrafikk.

Vi ber alle om å vise hensyn og respektere sperringene ved alle anleggsområdene, slik at vi unngår ulykker og entreprenørene får utført arbeidet på en trygg og effektiv måte.

Takk for forståelsen.

Sist oppdatert

Fant du det du var på jakt etter?